دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی چیست؟

دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی

دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی چیست؟

دمپایی یک‌بارمصرف سالنی با استفاده از فوم‌های ای وی ای تولید می‌شوند. این دمپایی‌ها به‌صورت فیری سایز تولید می‌شوند و تا سایز 42 – 43 را پوشش می‌دهند. فوم استفاده‌شده در این دمپایی‌های یک‌بارمصرف کاملاً درجه‌یک  بوده و به خاطر همین موضوع این دمپایی‌ها ساختاری بسیار راحت، نرم و سبک دارند و کاملاً ضد حساسیت و سازگار با انواع پوست‌ها هستند.

دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی را با نام‌های دمپایی سالنی، دمپایی پدیکور، دمپایی یوگا و… نیز می‌شناسند. استفاده از دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی در تمامی سالن‌ها یک‌عمر واجب و ضروری است؛ مخصوصاً در سالن‌های زیبایی که لاین پدیکور و ماساژ دارند.

دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی

پدیکور چیست؟ دمپایی پدیکور از چه نظر اهمیت دارد؟

پدیکور یکی از خدماتی است که امروزه در سالن‌های زیبایی خیلی پرطرفدار شده است. پدیکور مخصوص پا هست که شامل: پاک‌سازی، ماساژ، از بین بردن پوست‌های مرده کف پا، صافی پا و… هست. به‌طورکلی پدیکور جز خدمات سلامت و زیبایی محسوب می‌شود؛ که نه‌تنها طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد بلکه تمامی افراد چند وقت یک‌بار این کار را انجام می‌دهند.

اکنون می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا استفاده از دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی (دمپایی پدیکور) در سالن زیبایی اهمیت دارد.

زمانی که شما به لایه پدیکور مراجعه می‌کنید توقع یک محیط کاملاً تمیز و مناسب رادارید. حال تصور کنید برخی از افراد با کفش‌های بیرون وارد این لایه شده‌اند و علاوه بر کثیف کردن آن قسمت از سالن آلودگی‌ها بیرون از محیط سالن را نیز به داخل آورده‌اند. مطمئناً احساس خوبی به شما دست نخواهد داد. و ممکن است شما دیگر به آن سالن زیبایی مراجعه نکنید.

پس در این مرحله دمپایی‌های یک‌بارمصرف آرایشگاهی به کمک مدیران سالن زیبایی می‌آید. مدیران سالن‌های زیبایی با خرید دمپایی‌های یک‌بارمصرف آرایشگاهی و ضروری کردن استفاده از این دمپایی برای همه علاوه بر این‌که باعث تمیزی سالن و جلوگیر از آلودگی‌ها به سالن خود می‌شود؛ جلوه بسیار زیبایی به سالن زیبایی خود می‌بخشد. زیرا با استفاده از این دمپایی تقریباً همه یکدست می‌شوند و سالن وی زیبایی خاصی خواهد داشت و مشتریانش روزبه‌روز اضافه خواهند شد.

دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی

در چه مکان‌هایی از دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی استفاده می‌شود؟

باید گفت که دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی تنها برای استفاده در سالن‌های زیبایی نیست. بلکه در تمامی محیط‌هایی که نباید با کفش بیرون به آنجا مراجعه کرد می‌توان از دمپایی یک‌بارمصرف استفاده کرد.

محیط‌هایی که در آن می‌توانیم از دمپایی یک‌بارمصرف استفاده کنیم عبارت است از:

  1. تمامی بخش‌های سالن زیبایی
  2. استخر
  3. اتاق لیزر
  4. کلینیک‌های زیبایی
  5. سالن یوگا
  6. حتی در منازل

با استفاده از دمپایی‌های یک‌بارمصرف در انواع محیط‌ها شما زیبایی را به آن محیط می‌بخشید و مراجعه‌کنندگان شما حس بهتری نسبت به شما و کلینیک یا سالن شما خواهد داشت.

مزایای استفاده از دمپایی یک‌بارمصرف سالنی

  • حفظ سلامت محیط
  • سبک بودن دمپایی‌ها
  • راحتی و نرمی جنس دمپایی یک‌بارمصرف
  • انعطاف‌پذیری
  • ضد لغزش
  • رنگ‌بندی بالای دمپایی‌های یک‌بارمصرف
  • قیری سایز بودم این محصول

دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی

معایب دمپایی‌های سالنی

  • قیری سایز بودن تا سایز 42 – 44
  • مخصوص بانوان است
  • یک‌بارمصرف بودن دمپایی‌ها

روش استفاده از دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی چگونه است؟

روش استفاده از این محصول بسیار ساده است. تنها کافی است شما دو طرف کنار دمپایی که از قبل با تیغ برش خورده است را از دمپایی جدا کنید و به یکدیگر بچسبانید و آن‌ها را داخل قسمت میانه دمپایی قرار دهید و به‌راحتی از آن استفاده کنید.

قیمت و نحوه خرید دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی

مجموعه پالیزفوم تولیدکننده و صادرکننده انواع دمپایی های یک‌بارمصرف، کفپوش‌های تاتامی، گرانولی و ورق فومی باکیفیت بالا است. شما برای سفارش این محصول , خرید کفپوش تاتامی تنها کافی است یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:

  • سفارش تلفنی:

با شماره‌گیری عدد 5 رقمی 57719 شما می‌توانید با بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید و پس از صحبت و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید؛ سفارش خود را ثبت نهایی کنید.

  • سفارش در واتساپ:

واتساپ پالیزفوم با شماره‌ی 09381936574 فعال است. پس از سیو شماره داخل واتساپ پالیزفوم پیام بگذارید تا ادمین‌های بخش فروش پس از مشاهده پیام شما سفارش شما را پیگیری و ثبت کنند.

  • سفارش حضوری:

این سبک خرید برای آن دسته از دوستانی است که هنوز به خریدوفروش اینترنتی اعتمادی ندارند و می‌خواهند به‌صورت حضور خرید خود را انجام دهند. ابتدا باید از طریق واتساپ یا تماس تلفنی ساعت و روز حضور در مجموعه را هماهنگ کنید. سپس در تایم مشخص‌شده می‌توانید به دفتر فروش پالیزفوم واقع در: سعدی شمالی، نرسیده به منوچهر، کوچه امین زاده، پلاک 33، واحد 4غربی تشریف بیاورید.

پس از مشاهده جنس محصول با اعتماد و اطمینان کامل می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

دمپایی یک‌بارمصرف آرایشگاهی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *