بررسی مزایای چمن مصنوعی

مزایای چمن مصنوعی

در این پست از پالیزفوم مزایای چمن مصنوعی را بررسی کرده و آن را با چمن واقعی مقایسه می‌کنیم تا انتخاب شما آسان‌تر شود. افراد بسیاری به چمن مصنوعی علاقه دارند زیرا برای سبک زندگی مدرن و پرمشغله امروز راحت‌تر است.

مزایای چمن مصنوعی

چمن مصنوعی یک راه حل هوشمندانه و مناسب برای فضای اطراف خانه و باغ است و مزایای متعددی دارد که آن را برای صاحب آن راحت‌تر می‌کند.

مقاوم در برابر آب و هوا

چمن مصنوعی از نظر زیبایی ظاهری در تمام آب و هواها دلپذیر به نظر می‌رسد. زیرا آب و هوا تأثیر مستقیمی بر ظاهر چمن ندارد. در تمام طول سال، صرف نظر از آب و هوا، سبز، مرتب، تمیز و زیبا خواهد ماند.

نیاز محدود به تعمیر و نگهداری

چمن مصنوعی مانند چمن واقعی به آبیاری، کود دهی یا چمن زنی نیازی ندارد.

صرفه جویی در زمان

صرف زمان کمتر برای نگهداری چمن به معنای زمان بیشتر برای لذت بردن از زیبایی‌های باغ است.

بدون ماشین چمن زنی

چمن مصنوعی مانند چمن واقعی به دستگاه چمن زنی برای کوتاه کردن و یک دست کردن چمن‌ها نیازی ندارد. ماشین‌های چمن زنی برای محیط زیست مضر و بالقوه خطرناک هستند. از آنجایی که چمن مصنوعی به ماشین چمن زنی نیازی ندارد، این امر آلودگی هوای ناشی از ماشین‌های چمن زنی را کاهش می‌دهد و چمن را برای محیط زیست بهتر می‌کند.

مزایای چمن مصنوعی

ایده‌آل برای کاربران مسن‌تر

نگهداری آسان چمن مصنوعی برای کاربران مسن و ناتوان (که ممکن است چمن زنی و نگهداری چمن برایشان دشوار باشد) مفید خواهد بود.

ایده‌آل برای خانه‌های ییلاقی

افرادی که دارای خانه‌های ییلاقی هستند، برای مدت طولانی دور از خانه زندگی می‌کنند، یا زیاد کار می‌کنند و اغلب در خانه نیستند، می‌توانند از چمن مصنوعی بهره‌مند شوند، زیرا مانند چمن طبیعی رشد نمی‌کند و نیازی به نگهداری ندارد.

بدون نیاز به آبیاری

چمن مصنوعی مانند چمن طبیعی نیازی به آبیاری ندارد. این برای محیط زیست بهتر است زیرا مصرف آب را کاهش می‌دهد. با قطع لوله شلنگ و استفاده از آبپاش، هم می‌توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید و هم مبلغ قبض آب خود را کاهش دهید.

مناسب برای حیوانات خانگی

چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی مناسب است. حیوانات خانگی نمی‌توانند آن را حفر کرده و مانند علف واقعی خراب کنند. بنابراین حتی اگر گربه و سگ داشته باشید، این چمن‌ها بهداشتی می‌مانند و تحت تأثیر ادرار قرار نمی‌گیرد و به راحتی تمیز می‌شوند. همچنین ضایعات حیوانی با استفاده از مواد شوینده سبک و آب یا یکی از محصولات حیوان خانگی به راحتی از چمن پاک می‌شوند.

مقرون به صرفه

چمن مصنوعی در طول زمان می‌تواند ارزان‌تر باشد. این به این دلیل است که چمن طبیعی با اضافه کردن هزینه کودها، آفت کش‌ها، قیچی چمن، شیلنگ‌ها، چنگک زن، علف کش‌ها، ماشین‌های چمن زنی، آب و خوراک علف مورد نیاز برای نگهداری گران می‌شود. این باعث می‌شود که در طول عمر کامل آن نسبت به چمن واقعی مقرون به صرفه‌تر باشد.

مزایای چمن مصنوعی

ظاهر طبیعی

ظاهر چمن مصنوعی در طول زمان بسیار بهبود یافته است و بسیار طبیعی و متقاعد کننده به نظر می‌رسد.

ایده آل برای سبک زندگی پرمشغله

چمن مصنوعی می‌تواند برای افرادی مفید باشد که سبک زندگی پرمشغله‌ای دارند زیرا نیاز به نگهداری کمی دارد. اگر زمان کمی برای نگهداری از باغ دارید، چمن مصنوعی انتخاب مناسبی است زیرا برای حفظ ظاهر نیازی به نگهداری ندارد.

مناسب در تمام شرایط آب و هوایی

یکی دیگر از مزایای چمن مصنوعی این است که می‌توان از آن برای هر نوع آب و هوایی استفاده کرد.

مقاوم در برابر گرما

در گرما، چمن مصنوعی نمی‌میرد یا مانند چمن طبیعی کم آب نمی‌شود.

انواع طراحی‌ها و سبک‌ها

چمن مصنوعی طیف گسترده‌ای از رنگ، توده، طول، تراکم، بافت، نخ و گزینه‌های طراحی را به مشتری ارائه می‌دهد، به این معنی که می‌توانید آن را با توجه به نیازها و انتخاب‌های خود سفارشی کنید.

همه کاره برای طیف وسیعی از تنظیمات

چمن مصنوعی بسیار متنوع است. نه تنها در باغ شگفت انگیز به نظر می‌رسد، بلکه می‌تواند برای طیف وسیعی از اهداف و در تنظیمات مختلف از جمله روی عرشه، کنار استخر، تراس پشت بام، مناطق بازی، دفاتر، فضاهای نمایشگاهی، بالکن، رستوران‌ها، بارها، هتل‌ها، سالن‌های ورزشی و زمین‌های گلف استفاده شود.

مزایای چمن مصنوعی

زهکشی عالی

هنگامی که چمن مصنوعی به درستی نصب شود، دارای خواص زهکشی عالی (تا 60 لیتر در دقیقه!) در هنگام بارندگی است و در بسیاری از موارد سریع‌تر از چمن طبیعی خشک می‌شود.

تعمیر و نگهداری سازگار با محیط زیست

بسیاری از مردم بر این باورند که نگهداری از چمن طبیعی سبزتر و سازگار با محیط زیست خواهد بود. با این حال، ممکن است همیشه اینطور نباشد. در سال 2009، کمیسیون کیفیت محیطی تگزاس دریافت که یک ساعت چمن زنی با موتور بنزینی به اندازه 4 ساعت رانندگی با یک ماشین، آلودگی ایجاد می‌کند.

UV تثبیت شده

چمن مصنوعی در برابر اشعه ماوراء بنفش برای محافظت فوق العاده در برابر نور خورشید تثبیت شده است. این بدان معنی است که در برابر نور خورشید محو یا تغییر رنگ نمی‌دهد و رنگ سبز پر جنب و جوش خود را حفظ می‌کند.

مناسب برای کودکان

چمن مصنوعی برای کودکان بسیار مناسب است. این چمن نرم و تمیز است و به مواد شیمیایی یا آفت کش نیاز ندارد، بنابراین ایمن‌تر است.

ایده‌آل برای مدارس

اکنون بسیاری از مدارس برای ایجاد محیطی امن و تمیز برای بازی و یادگیری در یک کلاس درس در فضای باز، چمن مصنوعی نصب کرده‌اند.

مزایای چمن مصنوعی

بدون آلرژی

چمن مصنوعی بدون آلرژی است که آن را برای مبتلایان به تب یونجه عالی می‌کند. گرده چمن عامل بسیار زیادی برای ایجاد آلرژی است، در حالی که چمن مصنوعی بدون گرده باقی می‌ماند تا بتوانید در تمام طول سال عاری از تب یونجه بمانید.

بدون گل و لای

چمن مصنوعی عاری از گل و لای است، بنابراین دیگر منتظر رد پاهای گل آلود، لکه‌های گل آلود و کثیفی نباشید.

عالی برای مناطق سایه‌‌دار

چمن مصنوعی برای مناطق سایه‌دار ایده‌آل است زیرا چمن مصنوعی برای شاداب و سالم ماندن به نور خورشید نیاز ندارد. بدون نور خورشید، ممکن است چمن واقعی بمیرد و مراقبت از مناطق سایه‌دار را دشوار کند. چمن مصنوعی قهوه‌ای نمی‌شود و برای مناطق سایه‌دار ایده‌آل است.

مقاوم به علف‌های هرز

چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی بسیار مقاوم‌تر است، بنابراین احتمال رشد علف‌های هرز در چمن مصنوعی کمتر از چمن واقعی است. با گذاشتن غشای علف‌های هرز می‌توانید چمنی عاری از علف های هرز داشته باشید.

طولانی مدت

یکی دیگر از مزایای چمن مصنوعی این است که بسیار طولانی است. محصولات چمن مصنوعی با استفاده معمولی حدود 15 سال طول عمر دارند.

بدون کود مورد نیاز

برای چمن مصنوعی به هیچ کود یا آفت کشی نیاز نیست، همانطور که در چمن طبیعی مورد نیاز است. این کار آلودگی زمین ناشی از کود و آفت کش را کاهش می‌دهد و باغ را عاری از مواد شیمیایی نگه می‌دارد که برای محیط زیست بسیار بهتر است.

مزایای چمن مصنوعی

بدون آفت

چمن مصنوعی به دلیل موادی که از آن ساخته شده، عاری از آفت می‌ماند. از طرف دیگر، چمن طبیعی محیط مناسبی را برای حشرات و آفات فراهم می‌کند که برای خلاصی از آن باید زمان، تلاش، پول و آفت کش‌های بیشتری را صرف کنید.

بدون بیماری چمن

چمن مصنوعی مانند چمن‌های طبیعی مستعد ابتلا به بیماری‌های چمن نیست. بیماری‌های چمن مانند Rhizoctonia چمن واقعی را از بین می‌برد و برای مبارزه با آن نیاز به زمان، هزینه و تلاش دارید.

بدون سیل یا خشکسالی

برخلاف چمن طبیعی، چمن مصنوعی مستعد سیل یا خشکسالی نیست. چمن مصنوعی به سرعت تخلیه می‌شود، بنابراین غرق آب یا سیل نمی‌شود. به همین ترتیب، نیازی به آب ندارد، بنابراین تحت تأثیر کمبود آب یا خشکسالی قرار نخواهد گرفت و در هر شرایط آب و هوایی پر جنب و جوش به نظر می‌رسد.

ایده‌آل برای فضاهای کوچک

چمن مصنوعی برای فضاهای کوچک مانند تراس‌های پشت بام یا مناطق باغ کوچک در شهرهای بزرگ ایده‌آل است. این باعث می‌شود فضاهای به ظاهر غیرقابل استفاده کاربردی و قابل استفاده برای کاربرد جدید باشند.

مزایای چمن مصنوعی

روش‌های ساده نگهداری

نگهداری از چمن مصنوعی بسیار آسان است. به سادگی زباله‌ها را با استفاده از برس یا چنگک پاک کنید و اگر چمن کثیف شد و نیاز به تمیز کردن داشت، آن را با استفاده از مواد شوینده و برس پاک کنید.

با دوام بالا

چمن مصنوعی از دوام بالایی برخوردار است. این چمن در برابر سایش مقاومت می‌کند، در برابر آب و هوا مقاوم است، خشک نمی‌شود، غرق در آب نمی‌شود و قربانی هجوم آفات نمی‌شود. این چمن بسیار قوی‌تر از چمن واقعی است.

قابل بازیافت و پایدار

چمن مصنوعی را می‌توان در پایان عمر خود بازیافت کرد و آن را به محصولات دیگر تبدیل کرد. این امر باعث کاهش دفن زباله، حفظ منابع، جلوگیری از آلودگی و صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. همچنین باعث می‌شود محصولات چمن مصنوعی بسیار پایدار باشد و تأثیر آن بر محیط زیست کاهش یابد.

در پالیزفوم خرید انواع کفپوش و چمن مصنوعی به صورت جزئی و عمده امکان پذیر بوده و شما می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده ابعاد و ضخامت‌های مختلف کفپوش مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از تماس با شماره درج شده در سایت کفپوش مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پس از آماده شدن محصول می‌توانید به صورت حضوری مراجعه نموده و محصول خود را خریداری نمایید. هم چنین در صورت تمایل شما محصول توسط پست، وانت، خاور یا باربری برایتان ارسال می‌گردد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *