فوم اکلیلی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد فوم اکلیلی

پالیزفوم یک تامین کننده عمده فروش فوم اکلیلی است. این شرکت برای حذف واسطه در فروش ورق فوم، این محصول را به‌صورت بسته‌های 10 عددی در رنگ‌بندی‌های مختلف بفروش می‌رساند. ورق‌های فوم اکلیلی برای پروژه‌های هنری، پروژه‌های مدرسه و تزئین خانه مناسب هستند. این ورق‌های فوم زرق و برق‌دار و سبک وزن را می‌توان به راحتی شکل داد و با چسب ترکیب کرد. مشتریان از ورق‌های فوم اکلیلی برای پروژه‌هایی مانند صنایع دستی، تبلیغات، بسته بندی و لوازم غرفه عکس استفاده می‌کنند. هر سفارش فوم اکلیلی به‌صورت بسته‌های 10 عددی در رنگ‌بندی مختلف ارائه می‌شود. یک طرف ورق فوم زرق و برق‌دار و اکلیلی و طرف دیگر آن مات است. ورق‌های فوم اکلیلی در ابعاد 20*30 سانتی‌متر و ضخامت‌ 1 میلی‌متر تا ضخامت‌های بالاتر بصورت سفارشی و در مجموعه‌ای از رنگ‌ها عرضه می‌شوند. ابعاد ورق‌های گلسازی اکلیلی 60*70 است. در مواردی نیز آن‌ها را در ابعاد سایزی ورق a4 برش می‌زنیم.

کارخانه پالیزفوم تولیدکننده انواع محصولات فومی از قبیل: ورق فوم، کفپوش تاتامی، فوم رول و محصولات ورزشی فومی است.

همچنین به پخش‌کنندگان به‌صورت عمده و باقیمتی پایین‌تر از قیمت مصرف‌کننده عرضه می‌کند.

فوم اکلیلی چیست؟

فوم اکلیلی نوعی فوم است که برای ساخت آن مقداری ذرات رنگی به مواد اولیه‌اش تزریق می‌شود. این فوم‌ها دارای رنگ‌های متنوعی هستند و می‌توان آن‌ها را به راحتی برش و شکل داد.

کاردستی با ورق فوم اکلیلی یک راه سرگرم کننده و آسان برای افزودن جذابیت به محصولات است! این ورق‌ها را می‌توان برش داد، چسباند و به انواع اشکال و اشیاء تبدیل کرد، که آنها را برای طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها و صنایع دستی عالی می‌کند.

کاربرد فوم اکلیلی

کاربرد فوم اکلیلی:

به کمک ورق فوم می‌توان گل‌های کوچک و بزرگ یا به‌اصطلاح غول‌پیکر درست کرد و به‌عنوان تزئینات در منزل استفاده کرد.

همچنین از این محصول برای تولید انواع جورچین و کاردستی برای کودکان نیز می‌توان کمک گرفت.

این ورق‌ها برای دکوراسیون منزل و محل کار، بسته‌بندی، کتاب‌خانه، سرگرمی‌های صنایع دستی، اسباب‌بازی‌ها، ساخت کارت، پروژه‌های مدرسه، صحنه، پس‌زمینه، کاربردهای تزئینی دیوار، صنایع دستی، ساخت تخم‌مرغ‌های عید نوروز، کارت‌های تبریک، گل‌های فوم، ماسک‌های خنده‌دار و صنایع دستی دیگر عالی هستند!

ورق فوم اکلیلی برای انواع افراد، کودکان، دانش آموزان و کارکنان اداری عالی است. برای استراحت و کاهش استرس، زمانی را با دوستان، خانواده و فرزندان خود بگذرانید. بهبود توانایی‌های عملی و خلاقیت‌های مستقل کودکان با ساخت صنایع دستی انجام می‌شود.

همچنین برای مناسبت‌های مختلف مانند تولد، عروسی، دندانی کودک، ولنتاین، روز عید، روز مادر و روز پدر ایده‌آل است!

بهترین انتخاب برای بسته‌بندی و ساخت جعبه‌های کادویی و جعبه‌های سورپرایز است.

آموزگاران و مربیان از این فوم‌ها به عنوان مواد سازنده برای ساخت حروف الفبای فارسی و انگلیسی، اعداد و اشکال هندسی و حیوانات در راستای اهداف آموزشی و تقویت دستورزی کودکان استفاده می‌کنند.

برای ساخت انواع دسته گل، تاج گل عروس، گل خنچه عقد و تزیین ماشین عروس عالی است.

می‌توانید از فوم نرم اکلیلی به عنوان یک ضربه‌گیر زیبا و شیک برای پوشش داخلی جعبه‌های هدیه استفاده کنید.

از این فوم برای ساخت گل‌های تزئینی به خصوص گل رز و طراحی حروف و اعداد استفاده می‌شود.

این محصول را می‌توانید از سایت پالیزفوم خریداری کرده و یا با ارتباط در چت واتساپ آن را تهیه نمایید.

کاربرد فوم اکلیلی

ویژگی‌ها و جزئیات

با کیفیت: این ورق‌ها از یک لایه پودر براق ساخته شده‌اند که مانند کاغذ سنباده است و تقریبا هرگز پوسته پوسته نمی‌شود، درنتیجه برای چسبیدن به سایر مواد کاغذی و ایجاد یک چسبندگی طولانی مناسب است و ماندگاری و دوام بالایی دارند. اکلیل‌های روی این فوم‌ها با کیفیت و دائمی هستند و ریزش ندارند که باعث می‌شود آثار هنری شما بسیار باکیفیت باشند.

تنوع رنگ: این ورق‌ها از طیف خیره کننده‌ای از رنگ‌ها تشکیل شده‌اند که می‌توانند برای هر موضوعی مناسب باشند. محبوب‌ترین رنگ‌ها: مشکی، نقره‌ای، سفید، قرمز، صورتی، سبز، طلایی، زرد، بنفش، آبی و آبی تیره است.

سبک وزن: بسیار سبک وزن و حمل و نقل آن آسان است.

استفاده آسان: برش این فوم‌ها بسیار آسان و راحت است. با یک قیچی یا کاتر می‌توانید این فوم‌ها را برش دهید و به هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواهید در بیاورید. می‌توانید با توجه به اندازه و شکل آن را برش دهید یا از دستگاه برای برش الگوی مورد نظر خود استفاده کنید، پشت کاغذ را می‌توانید مستقیماً با چسب بچسبانید.

مقاوم در برابر ضربه: در برابر ضربه و آسیب‌های فیزیکی مقاوم است.

لوازم جانبی پر زرق و برق: برای صنایع دستی کودکان، صنایع دستی، ساخت کارت، پروژه‌های مدرسه، دکوراسیون اداری و منزل، تولد، عروسی، مهمانی، تعطیلات، صحنه، پس زمینه، دیوار، بسته بندی و سایر کاربردهای تزئینی عالی است.

کاهش استرس: آثار هنری خود را با دوستان یا عزیزان خود به اشتراک بگذارید، از اوقات شاد لذت ببرید و احساسات بین یکدیگر را ترویج دهید. حتی اگر فشار زیادی در کار و زندگی وجود داشته باشد، می‌توانید ذهن خود را آرام کنید و با کاردستی، استرس خود را کاهش دهید.

در پالیزفوم خرید انواع کفپوش و فوم اکلیلی به صورت جزئی و عمده امکان پذیر بوده و شما می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده ابعاد و ضخامت‌های مختلف کفپوش مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از تماس با شماره درج شده در سایت کفپوش مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پس از آماده شدن محصول می‌توانید به صورت حضوری مراجعه نموده و محصول خود را خریداری نمایید. هم چنین در صورت تمایل شما محصول توسط پست، وانت، خاور یا باربری برایتان ارسال می‌گردد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *