پالیزفوم

کفپوش مناسب استخر و محیط باز

کفپوش مناسب استخر و محیط باز

کفپوش مناسب استخر و محیط باز

فوتبال، ژیمناستیک، بسکتبال یا بازی کودکان، فعالیت‌های ورزشی یک مدرسه، کفپوش استخر و یا تفریحات در پارک‌ها، همه فعالیت‌هایی است که می‌تواند در فضای باز انجام شود. سطوح چندمنظوره‌ای که به‌عنوان کفپوش در فضای باز مورداستفاده قرار می‌گیرند باید دارای چند ویژگی مفید باشند. کفپوش مناسب استخر و محیط باز باید راحت و انعطاف‌پذیر باشد، بادوام باشد و جذابیت بصری داشته باشد. از طرف دیگر، باید کفپوش‌هایی باشند که کلیه استانداردها و مقررات فنی و قانونی قابل‌اجرا را رعایت کنند. بنابراین، کفپوش لاستیکی با بهره‌گیری از بهترین مواد مانند گرانول لاستیکی انتخاب بسیار مناسبی جهت استفاده در محیط‌های باز می‌باشند.

کودکان، جوانان، ورزشکاران فعال، مربیان و بازدیدکنندگان احساس راحتی بیشتری روی کفپوش لاستیکی دارند. کفپوش گرانولی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به‌راحتی حرکت کنند. همچنین برای استفاده در مدارس، کفپوش استخر ، پارک‌ها و هرگونه فضای باز برای فعالیت‌های گسترده‌ای ازجمله بازی، ورزش و رویدادهای فرهنگی بسیار مناسب هست.

کفپوش مناسب استخر و محیط باز

کفپوش لاستیکی چیست؟

کفپوش لاستیکی تا حدودی شناخته‌شده و نامی آشنا هست. لاستیک‌های فرسوده به‌صورت روزانه در انبارها دپو می‌شوند و یا در زمین‌های بایر بدون استفاده قرار می‌گیرند به‌گونه‌ای که سالانه چندین هزار تن لاستیک فرسوده وجود دارد که می‌توان از آن‌ها به شکل مفید استفاده نمود. دانه‌های گرانول از ترکیب لاستیک با چسب لاستیک صنعتی که در قالب‌های مخصوصی حرارت دهی شده‌اند تولید می‌شوند. کفپوش لاستیکی یکی از موادی است که از لاستیک‌های بازیافتی یا گرانول‌های خام همراه با دانه‌های گرانولی رنگی تولید می‌شود.

موارد کاربرد کفپوش مناسب استخر و محیط باز

پارک‌ها و فضای بازی کودکان

 کفپوش لاستیکی در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود، رنگ‌هایی که برای استفاده کودکان در محیط بازی جذاب باشد. این نوع از کفپوش‌ها در برابر تابش نور خورشید مقاوم هستند و رنگ آن‌ها تغییر نخواهد کرد و به‌راحتی می‌توان از این نوع کفپوش‌ها در اقلیم‌های مختلف آب و هوایی استفاده نمود. این محصول در مقابل بارش باران و برف مقاومت بالایی دارد و آسیب‌پذیر نیست و دچار پوسیدگی، سایش و خوردگی نمی‌شوند. کفپوش پارکی با سطح صاف و بدون لغزش و باکیفیتی که دارند کودکان به‌راحتی می‌توانند روی آن بدوند و یا راه بروند، همچنین باقابلیت ارتجاعی و خاصیت ضربه‌گیری که دارد به‌عنوان محیطی امن برای بازی کودکان محسوب می‌شود.

کفپوش مناسب استخر و محیط باز

کفپوش استخر شنا

این کفپوش مناسب جهت استفاده در هرکجا که خطر ایجاد سطح مرطوب در فضای باز و لغزندگی وجود داشته باشد بسیار پرکاربرد است. خصوصاً در حوالی استخرهای شنا، پارک‌های آبی یا مناطق بازی. همچنین این نوع کفپوش‌ها علاوه بر استحکام و دوام بالا از جذابیت بصری قابل‌توجهی برخوردار هستند.

اسطبل حیوانات

کفپوش لاستیکی مناسب كف اسطبل اسب، زير پاي اسب در محل نگهداری اسب و ساير حيوانات چهارپا هست. همچنين از اين کفپوش‌ها می‌توان در كف ماشين حمل اسب و گاو و سایر حیوانات نيز استفاده كرد. کفپوش لاستیکی علاوه بر ایجاد فضایی امن و جلوگیری از آسیب دیدن سم و مچ پای اسب و جلوگیری از مشکل لنگش حیوان، باقابلیت شستشو و نظافت فضایی آنتی باکتریال در راستای کاهش انگل، قارچ و عفونت در فضای نگهداری اسب ایجاد می‌کند. با توجه به تراكم و استحكام و دوام و عمر بالا بهترين و اقتصادی‌ترین گزينه جهت استفاده در طويله، اسطبل و محل نگهداری اسب و دام هست.

کفپوش مناسب استخر و محیط باز

باشگاه ورزش بدن‌سازی

کفپوش لاستیکی مناسب باشگاه ورزش بدن‌سازی هست. و با توجه به استحکام بالایی که دارد انتخاب بسیار مناسبی برای سالن‌های بدن‌سازی است.

تردد فضاهایی مانند باشگاه‌های ورزشی بالا بوده و همچنین احتمال اینکه دستگاه بدن‌سازی و انواع وزنه‌های سنگین بر روی سطوح کفپوش ضربه‌های سنگین وارد کند وجود دارد. همچنین وزن کفپوش گرانولی بالا است و به دلیل سنگین بودن وقتی روی زمین قرار می‌گیرند ثابت در جای خود می‌ماند. از طرفی لاستیک خاصیت ضدباکتریال و ضد میکروبی دارد و همین امر می‌تواند از شیوع بیماری‌های میکروبی در میان ورزشکاران جلوگیری کند.

کفپوش باشگاهی نیز از کفپوش‌هایی است، که می‌تواند سروصدای ناشی از دستگاه‌ها و وزنه‌ها را کاملاً دفع کرده، و مانع از خروج صدا از ساختمان شود.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *